BALLADA A LA BIBLIOTECA CENTRAL
Ja ho vam fer l'any passat i aquest any hi tornarem. Dins del cicle d’Aperitius Musicals que organitza la Biblioteca Central de Terrassa, i coincidint amb el festival de Jazz de la ciutat, els Terrassahoppers hi anirem a explicar alguna coseta sobre la música que ballem. Aquesta breu explicació anirà acompanyada d’una ballada oberta a tothom qui vulgui participar-hi, amb música punxada pels nostres DJs habituals. T’hi esperem. Passarem una bona estona a ritme de swing.
Lloc: Biblioteca Central (Passeig de les Lletres, 1).
Dia i hora: divendres 10 de març de 18.30 h a 20.00 h.
Preu: gratuït.
BALL DE PLAÇA: SWINGBUSSAT
Endinsa’t al fons marí i balla amb nosaltres, en el marc del Festival de Jazz de Terrassa.
No t’ho pots perdre! Inspira't en tot el que hi ha al fons del mar i vine disfressat. Ah, i sobretot vine amb moltes ganes de ballar!
Lloc: Plaça Vapor Ventalló
Dia: Dissabte 11 de març
Hora: 18:00 a 20:30
Preu: gratuït.
PICNIC JAZZ

Aquest any, ja sense restriccions pandèmiques, torna el tradicional Picnic Jazz al Parc de Vallparadís. Serà tot un dia de música i de festa. Com sempre, hi haurà jazz de diferents estils, però també música de swing de la que més ens agrada. Disposarem, també com sempre, d'un espai per a balladors. T'hi esperem. Segur que passarem un bon dia! Així que el Festival faci públic el cartell amb els grups que hi actuen, us ho farem saber. Estigueu a l'aguait!
Lloc: Parc de Vallparadís (zona del Torrent de la Font d'en Sagrera)
Dia: Diumenge 19 de març
Hora: 12:00 a 19:00
Preu: gratuït.