Activitats de l'stage

dIVENDRES 17 DE MARÇ

FESTA CRISPISWING

La vam iniciar amb un tastet de lindy, amb Jaume Batlló i Anna Portell, que va anar seguit de l'actuació del grup Apollo Jumpers i la col·laboració dels nostres fabulosos DJs de Terrassahoppers. Tot un espectacle de swing i diversió.

CrispiSwing

Festa Crispiswing 1

Festa Crispiswing 2

Festa Crispiswing 3

Festa Crispiswing 4

 

DIssabte 18 DE MARÇ 

UNA PASSEJADA PER LA HISTÒRIA DEL JAZZ A TERRASSA

Marcel Taló ens va fer una visita guiada molt interessant pels llocs emblemàtics de la història del Jazz a Terrassa, que va acabar amb una ballada en un d'aquests espais: la Nova Jazz Cava. Ah, i va haver de fer dos cops el recorregut perquè en un sol grup no hi cabíem tots! 

Una passejada per la història del jazz a Terrassa

 

PAELLASWING

Tot seguit vam compartir taula i menjar al Social, amb la intenció de recuperar forces per a tot el que vindria després!

PaellaSwing

 

CONFERÈNCIA

A mitja tarda, i seguint la tradició, va haver-hi un espai per al coneixement i per a la cultura musical, que va anar a càrrec d'Oriol Romaní. Vam poder entendre, des de la perspectiva d'un músic, la relació que històricament hi ha hagut entre el jazz, el swing i el ball.  Molt interessant!

 Jazz i ball una parella feliç

 

BALL ALS AMICS DE LES ARTS  

I com cada any, per esperar l’hora de la sessió golfa a la Nova Jazz Cava, vam escalfar motors en un ball als Amics de les Arts.

Ball amics de les Arts 1

 
SESSIÓ GOLFA A LA NOVA JAZZ CAVA

I amb els Swingin' Onions vam acabar la llarga jornada ballant fins a altes hores de la matinada de diumenge.

La Sessió golfa a la Nova Jazz Cava